Blogger Layouts

Saturday, January 2, 2010

02012010

Pepagi tadi, lepas aku hantar birthday wishes kat dila, baru aku perasan.. tarikh ari nie cantik.. 02012010.. Hmm.. da lepas seari tahun baru. Azam macam mana? carry forward dari tahun lepas gamaknyala.. cuma lebih sket jew usaha berbanding tahun lepas... cewah.... hahahaha... Apa yang membezakan aku dgn tahun lepas.. apa aku telah buat: -

  • Aku enrol kelas talaqi quran kat masjid negri ( Semoga istiqamah.. huhuhuhu) ~ thanx to my dearest dyboy for that ' suggestion' huhuhu...
  • Aku da stat wat tekad untuk writting up.. satu ari kena wat satu.. walapon satu line ~ semalam aku cheating sket.. go through journal and draft kat kepala jer.. kirala erk erk erk...
  • Aku telah mengurangkan aktiviti aku ke lab, strictly mon- fri.. sat sun.. aktiviti lain.
  • Aku dapat 2 ekor anak kucing yang sangat comel. Nama dia Black and Gil ~ menggantikan Kiki yang da pass away... later aku upload gamba diorang yg comel itu.
  • Aku da berani nak face a few people.. the real truth.. face the fact.. dulu.. susah giler... huhuhuhu...

No comments:

Post a Comment