Blogger Layouts

Friday, January 7, 2011

Talaqi Lanjutan

Hari nie hari ke2, aku menyambung kelas talaqi lanjutan. Kuranglah sket rasa nerves dia berbanding hari pertama. Hari Pertama tuh.. Ya Allah.. nervesnya.. semua yang masuk bukan calang2 orang.. power!!! Alhamdullilah dapat ustaz yang klakar.. sem 1 nie, belajar bab makhraj.. huhuhu.. rasa byk kekurangan.. baru dpt tahu...

Hanya Rasullullah s.a.w jer.. mahir menyebut huruf dho'.. itu keluar hadis sahih.. yerla.. nak nyebutnya susah gak..

Kelas aku ada 37 orang.. kebanyakkannya pangkat makcik.. tak ramai org muda.. aku rasa macam aku yang paling muda.

since ramai orang.. menjelang dekat akhir kelas talaqi tadi. Ustaz Hata masuk.. dia kata kelas hanya boleh 22 orang.. so selebihnya akan masuk kelas baru.. hailo.. tak bestnya.. nama aku tersenarai.. bila sampai nama suara aku.. ustaz sengih.. hehehe... yerla.. bekas ketua klas dia yg kecoh itu.. hahahha..

so.. selasa next week.. masukla aku ke dalam kelas baru.. yang tak tahu siapa ustaz nya.. nerves lagi. hailo..

No comments:

Post a Comment