Blogger Layouts

Monday, March 21, 2011

Wedding BO

Da lama aku x update blog. Sibuk ngejar apa ntah (pelik juga kekadan aku pikir).. but anyway. Yesterday, wedding kazen aku Bo. Diadakan di Kuala Selangor. Kali nie, aku x turun padang untuk Rewang.. sebab kejar dateline previva aku.. huhuhu.. anyway.. Majlis dia simple, but meriah... siap ada kumpulan nasyid, bawa gendang segala.. meh kiter tgk majlis dia..


Nie gambar kakak sulung dan adik bongsu pengantin.
Kakak dia nama Aini. Baru dapat first baby.. comel banget!! anak dia bernama irfan itu..










Nie kazen aku gak dgn anak dia bernama Arjuna.. Klasik sei nama dia..














Inilah Pengantin dia.. Kazen aku nie lelaki. Nie sanding kali pertama.. kena sanding kat luar.. Aku rasa orang jawa jer kot adat nie.. Time nie.. lepas kompang di palu, memula.. pengantin di beri minum. Pastu Pengantin akan dipersembahkan dengan silat Pengantin (tapi yg nie , takder sebab tak der org nak silat). Last sekali, Acara baling gula2.. kire mcm blessing.. time niela.. bebudak termasuk aku berkejar rembat gula2.. siok sei.. hehehe.. trasa muda kembali :P












Nie sanding kat dalam rumah. Pelamin nie, kazen aku.. Fatimah n hubby dia wat.. Simple yet nice..





Selamat pengantin Baru Bo & Ika.. Selamat melayari bahtera pengantin..

2 comments:

  1. hai kak fati...salam kenal..

    *selamat pengantin baru yee BO..

    ReplyDelete
  2. hallu fauzi.. salam perkenalan juga ;)

    ReplyDelete