Blogger Layouts

Wednesday, April 6, 2011

Hari menguji kesabaran

Ari nie mood nak siapkan semua kerja terbengkalai.. sekali.. semua kerja tak jadi. Bengang sei.. Memula thought of continuing to culture yesterday sample, tp laminar flow ada org guna. so, beralih kepada kerja seterusnya.. buat M9 media untuk revive bakteria, bg nutrient tambahan kat anak2 yg tengah nak membesar ( bakteria2 aku yg da lama idop dormant). carilah sgala rempah ratus.. skali tuh , satu chemical takder.. kwn aku ckp.. dia da transfer kat dlm botol in liquid form ( terbaeklah!!). anyway.. aku pon bancuh.. skali tak jadi!!! bertambahla rasa sengal... itu takper,, buat la endnote.. reference thesis aku.. kena download.. skali.. line plak slow nak mampos!!! so.. terbaekla.. bengangnya pasal...nasib baik, nysya ajak kuar.. apa lg.. giela lepak.. sambil destresss.. kat mana???





Aku suka lepak kat sini sebab food dia ok.. kari dia pon sedap!!

No comments:

Post a Comment