Blogger Layouts

Tuesday, May 10, 2011

Selasa Yang sangap


Aku tak tau kenapa aku allergic ari selasa... huhuhu.. patutnya ari isnin.. tapi aku ari selasa.. kalu ari selasa jer.. mesti mood aku jatuh merundum.. nak buat keje... cam takder mood.. uwaa... camner nie.. LR aku kena anta ari nie.. plasmid aku pon x run lg.. pastu kena wat account lg utk bos aku.. haiyak...

Rasa tak semangat sebab mimpi mlm td.. Mimpi Cek E... da dua mlm berturut- turut.. haishhh... tak sukanya... mainan tido kot.. sebab sbelum tido.. ngutuk dia dulu... hahaha.. mana tak bawa ke mimpi. Pastu bleh mimpi kena gigit dgn batman plak.. arghh.. apakah.. pelik siut.

Pastu.. pg tue.. konon2 semangat nak ambik baju baru aku kat Tailor.. sebab smalam gi.. makcik tuh da balik.. Aku call la dia.. skali dia bgtau aku... ADIK BAJU ADIK TAK SIAP LAGI. argggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!! menambah bengang la aku.. aku angan2 nak pakai baju baru aku pada hari bersejarah aku.. dia kata janji khamis nie siap.. nie yg aku malas nie.. da dekat 2 BULAN kot. Nie.. camner mlayu nak maju nie.. biler first impression kat customer macam nie.. hangin jer satu badan.. betul2 buat aku ilang mood. Kalau dia buat baju aku x cantik. SIaplah... aku nak PALANG.. kedai tu besar2...


Ari nie bos aku soh aku audit and order barang banyak2.. geramnya pasal.. takder moodnyer pasal.. aku buat keje aku kat Mc D.. habis diet aku...

No comments:

Post a Comment