Blogger Layouts

Friday, October 28, 2011

kebetulan atau satu trend.....

Sejak kebelakangan nie aku terperasan
Ada segelintir manusia
Berubah untuk mengenal Dia
tatkala hari nikah samakin dekat
Baguslah begitu
Berubah menjadi insah yang lebih bagus
Tetapi
Janganlah sampai takat situ jer..
da habis nikah
Berhenti mencari Dia
Tak bestlah gitu..


Aku pon masih belajar dari Dia
Masih lagi terumbang -ambing
Tapi aku berharap dan masih mengharap
Semoga aku terus kekal dalam
Ketukan itu.

Buat Insan yang mahu berubah
Jangan setakat cakap jer
laksanakan
baguslah berkongsi
jangan bila terjadi sesuatu perkara baru ingat Dia
Jangan time susah jer baru Ingat dia (aku pon camtuh gak)
Reminder untuk diri aku ni jugak

~ramai orang mampu bersabar, Tapi hanya sedikit yang mampu bersyukur~Hadis Nabi.


No comments:

Post a Comment