Blogger Layouts

Thursday, March 12, 2009

A day off...

hohoho.. da lama aku tak update blog nie. bz memanjang ( poyo je tuh, sebenarnya alasan sebab malas).. hehehe... nie di kesempatan ada aku gunakanlah.. cewahhh.. kepada teman2 yg mengikuti blog ini, ampun dan maaf sebab sepatutnya aku update citer kat miri.. tp masa tak mengizinkan.. idea nak mengarang tak byk... pastu semua bender nak urgent tuh yg adoi!!!!

Since semua bender nak urgent, aku tak dpt nak cope up.. akhirnya, aku jatuh sakit. Malam tadi aku gi DEMC. kena que yg panjang... tak sangka plak ramai yg sakit.. nak pengsan rasanya... sib baik x admitted.. kali nie.. aku dpt satu package panyakit.. deamam+batuk+selsema+ sakit tekak+ astma.. bestkan!! doc prescibed aku as having viral infection.. da la.. kat situ tulis last job aku as microbiologist.. dia tanya aku .. nak spesifik ubat ker.. ubat jenis apa.. utk viral infection.. aku da la x leh pk.. nak main soal2 camtuh.. adoi.. tak best betul.so dgn ini aku dpt...

antibiotik -amoxycillan 250g.... (nie utk infection kat tekak yg merah itu)
demam-Paracetamol 250g
batuk- bena (ubat nie tak cukup kuat utk aku).. kan bagus dia bg aku hosolvan.. trus aku tido.. lalok trus..
lozanges- sakit tekak... (ubat yg aku tak suka)
INHALER- utk lelah aku...


hmm.. byk bender nak tulis nie.. nak comment.. ttg baby shower shahrul+sue.. yg best..
ttg journey aku kat miri..
ttg.. apa2 ntah..

No comments:

Post a Comment