Blogger Layouts

Tuesday, March 17, 2009

Doaku mengiringimu teman..

sob sob sob.. aku cam masih terkedu mendengar berita suraya meninggal dunia coz of accident. dapat tahu berita ni dr suhaila. rasa cam br semalam dia temankan aku jejln kat kl.... tau2.. Ya Allah.!!

Aku kenal suraya through program usrah suatu ktika dulu. Dia kawan pd suhaila. masa program usrah.. kenal cam gitu jer. pastu stat rapat.. biler.. habis usrah (trok betulla aku nie.. yerla.. usrah pon tak lama.. almost a year gak ahh.. pastu brenti usrah coz naqibah yg baru tuh aku tak serasi). Arwah suraya plak, brenti usrah sebab dia kena transfer kerja kat Johor. keep in touch dgn arwah through phone. Rasanya kali terakhir aku ctc time wedding suhaila dulu. itu pon through msg.. rasanyala... kali terakhir jumpa.. last year gak.. time wedding kazen aku yan. dia temankan aku turun kl carik bakul nak isi bunga telor. huhuhu.. aku jemput dia kat rmh... kenal famili dia.. pastu kitorang turun kl.. berjln.. kat jln TAR. rindunya.. time tuh.. dia beza dgn aku setahun.. kire arwah tua setaun.. masa tuh.. kitorang d only member yg single.. lain semua da ader status.. hehehhe... sronok hang out dgn dia.. ingat nak hang out lg.. since dua2 bz.. tak nyempatla.. alih2.. Allah sayang su dulu...

Dear Su,
i know i can't reach u,
but my pray will alwiz do..
thanx for ur friendship, love and care,
thanx for being there once..
when i really need somebody d most.. u were there for me gurl..
May Allah bless u gurl and may u rest in peace..
I love you and i will alwiz miss u..

No comments:

Post a Comment