Blogger Layouts

Wednesday, April 1, 2009

fenin.. fenin.. fenin..

waa..... aku penin dari semalam.. gara2.. kesuntukkan masa menyiapakan labwork. SO.. dikesempatan ini aku kenala push ahh diri aku ke tahap maximum ( konon... pagi2 tadi siap berangan nak tengok movie becoz its wed.. movie day.. ahaks!). banyak perkara kena settelkan huhuhu.. tp.. biler mengingatkan ader satu bulan jer.. pastu may bakal menjelang tiba.. tetiba semangat pon dtg... muahhaha.. kekawan nak tau apa dia.. RAHSIA... hehehe.. bg sesiapa yang da tau awal2.. hehehe... ( sesungguhnya .. aku tak reti nak simpan crita )..

things need to settle out : -
1. Labwork.. -PCR

PCR (Polymerase Chain Reaction).. yang nie untuk bebudak molecular.. yang biasa dengan term nie.. tak sama dengan cpr tau..

PCR is done to produce a million copies of DNA (dlm erti kata lain.. menambahkan jujukan DNA).. kalu dlm lame men term.. korang biasakan tgk CSI... diorang ambik sampel rambut pastu.. diorang dpt detect siapa penjenayah dia.. biasanya.. slaah stau teknik nie digunakan... dioarang ambik dna sket dr sample rambut.. pastu diorang produce million copies to enable them to identify teh rite sequence.. kalu aku bebel.. lgla korang penin... (aku da stat ngarut nie... gara2 kpala penin)...


2. Thesis write -up

iNilah stau perkara yang aku paling malas giler nak wat kat dunia.. tulis report.. tp nak wat camner.. da gatal nak ambik master.. redah jerla.. skaran nie.. aku da chapter results.. huhuhu.. br submit 2 chapter..


Perkara yang menggembirakan may ini..


  • Kedatangan Orang itu ke shah alam.. pada hari buruh..
  • Burfday aku.. (kepada kekawan yang dihormati sekelian.. sila siapkan hadiah anda.. muhahaha..
  • Burfday adik2 perempuan aku.. percaya tak korang.. adik bradik2 aku perempuan semua jatuh bulan may... so double triple celebration...
muahhaha... bunyi mcm banyak jerkan.. tp .. yang paling aku tak sabar.. adalah menanti orang itu.... mahu menuntut hadiah besar darinya... kwang kwang kwang...

No comments:

Post a Comment