Blogger Layouts

Tuesday, April 28, 2009

Trip to beauty parlor

Ari nie me and nelli wat trip ke beauty parlor setelah pulang dari seminar (45min jer seminar tuh.. tapi give a good background for my research study). Tak sangka plak terserempak dengan Popeye and his mum.. dia buat facial sebelum dia kawen. Dia banyak berubah dari segi appearance and he himself... hmm.. Selamat Pengantin Baru buat Mr. Popeye.

Tengah aku menghabiskan masa di sana... Orang itu menghubungi aku untuk meng'confirm'kan sok ambik dia kat klia.. heehhee... thank u for saving my day ya ;)

SO far okla.. treatment dia.. mandi herba... u just pay rm15 for 30min ... kalu student RM12. Kalu famili pax of 4.. each pay rm 12... aku kena baya RM12.. hehehe.. walopon stud tua.. muhahahha... servis ok.. eventhough unisex.. tapi bilik mandi asing...

Lepas tuh.. aku dgn nelli wat facial treatment.. harga dia.. RM12 jer.. murah tak.. dun worry.. dia ader pengesahan dari KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia).. and eventualy the person in charge is a herbalist, he made the remedy. Baguskan!! CUMA aku tak berapa gemar.. biler yang wat facial treatment tuh lelaki the herbalist itself (Aku amat particular perkara macam ini sekaran.. menjaga perkara yang sepatutnya.. Rasa bersalah giler.. .. huuhuhu..) .. tuh yang aku rasa ralat sesangat.. for guys out there.. bolehla try kat sini yer..

Beuty Parlor tuh terletak di sec 7 .. nama kedai dia Sri Harum.. terletak di sec 7 lama. Sebelah Unisel... Atas kedai Kopi Abah.

No comments:

Post a Comment