Blogger Layouts

Tuesday, March 23, 2010

Minggu yang sibuk


Semenjak Jumaat lepas, jadual ku penuh dengan labwork, quiz, dan volunteery work. Sampai satu tahap, aku tak tahu aku nak buat yang mana satu... semua perkara dateline dekat2. Nak nangis rasanya. Pasrah giler. Call Huda.. pesanan dia.. buat apa saja depan mata, jangan fikir2 dah. Apa yang pegang di tangan, fikirkan yang terbaik dan buat sampai habis. Dalam masa yang sama, aku rindukan Enchek, tapi aku tak dapat buat apa.. sebab keadaan yang membuatkan perkara ini terjadi. Bingung!!!

So.. malam jumaat tuh... aku startla dengan buka buku talaqi. Buka balik.. skali bila aku revise bab sbelumnya.. aku tak ingat... nak nangis rasanya. Ya Allah, bleh ker aku habis. Bingung.. bingung.. kuatkan hati juga... baca- baca tak ingat. Panik melanda... pasrah!!

Sabtu, masih bingung juga. Ingat nak teruskan membaca talaqi, tetapi pepagi tuh da buat house chores. seterusnya ke lab. Menjelang tengahari ke plaza masalam mencari handphone baru.. Yeay!! dapat handphone baru.. Sony Ericcson W395.


First time pakai brand sony ericsson. Cam susah jer rasanya. Tapi bak kata orang, alah bisa tegal biasa. Munkin aku memerlukan satu nafas baru.. asik Nokia jer.. tukar anginla plak.. hehehe.. So far ok jer aku pakai.. macam da jatuh hati plak rasanya. smart ahh.. hehehehe..
Bentuk n kaler phone aku adalah exactly macam kat sebelah nie ;).

Ahad. Volunteery day. Da bagi nama kat Kak Yat.. walapon banyak keje.. tapi berserah jerla.. Having fun. gak.. first time tengok hot air ballon. Kalu tak buat macam nie, gerenti aku tak sampai... kena ada reason ;). Berjaya collect Rm1427 untuk sessi pagi.. mengalahkan yesterday-nya collection yippie!!

Isnin. Hari bingung + stress+ tensen. Tak tahu nak buat yang mana satu. Akibatnya, rasa panas hati membakar jiwa. Pagi tuh.. berusaha membuat labwork. berjaya habiskan PCR work. cuba study utk talaqi. Skali kawan si Amani, ada datang.. cara dia cakap macam annoying jer.. sabar lagi... Pastu datang minta tolong. Bukan tak nak tolong atau dengki. Tapi bleh tak rasa penat macam nak tolong org.. eish!! terok betul. Tapi, can't avoid that feeling. Huhuhuhu... Bukan nak mengungkit. Tapi asik tolong orang.. biler keje aku nak siap. Biler plak diorang nak tolong kiter.. cet.. tak baik betul. ~sigh.

Ari nie bersamaan selasa. Sepatutnya aku jumpa dr hana. submit report. tawakal giler. skali dr hana kata tangguh.. dia bagi aku keje lain.. tarik nafas lega.. yeay!!

No comments:

Post a Comment