Blogger Layouts

Sunday, May 2, 2010

Mei datang lagi


Semenjak tahun lepas, mei merupakan bulan yang aku nantikan. hik hik hik.. selain dari bulan besday ( ramai yang lahir bulan ini termasuklah aku). mari kiter ikuti renteten bulan mei.

Tahun lepas :-

  • Kedatangan Inchik ke mari- datang bertandang ke rumah aku. Membawa seribu pengertian kepadaku. Tq Inchik. Sayang inchik ~Cheezy giler .. rolling eyes (sib baik inchik takder blog aku.. muhahahahha..)
  • Mother's day. Di sambut dengan kehadiran Inchik juga. Sangat bestkan... I LIKE.
  • Bulan di mana X aku kawen. AKu TAK regards pon skaran lepas dia let go aku. dulu munkin ahh.. tapi lepas kenal inchik.. owhohoho_ cheezy lagi :P
  • Bulan di mana.. everythig wif encik. thanx god i found u.. hik hik hik

Tahun ini.. rencananya:-

  • Hantar full paper for kelantan ( da.. smalam.. AKHIRNYA.. dalam segala kepeningan).
  • Pangkor trip with d labmates ( looking forward to it!!!)
  • Kedatangan Inchik lagi ~ butterfly in my stomach..
  • Konvo Hani- Butterfly in my stomach juga :P

No comments:

Post a Comment