Blogger Layouts

Thursday, February 26, 2009

Percutian di Miri

hohoho.. just came back from miri last nite an hour before midnite. Still tired but feel contented (really need a breakthrough).. mu ngamuk gak boss.. tp nak wat camner keje labwork x jd.. nak present kat aussie pon x dpt.. coz result not promising.. hadoiii ~~ meh saya citer sket apa yang saya wat kat sana....

Day 1

Bertolak pada 21/2/2009 dr lcct .. flight kol 7.20am, jadi kena bertolak dr rumah kol 5am... Adohai.. benchenta sungguh nk bgn awal.. tp berjaya bangun awal.. takut miss d flight. hehehhe.. so.. me and hanisah family berkumpul setempat (actually, went there coz of hanisah wedding kat miri.. thanx hanisah!!)

Kitorang sampai airport miri jam 8.30am. tunggu kalana (hubby nisah) n ery(tunang ogy) jemput kitorang. dekat 2 trip jugakla for both car. kami bermalam kat park hotel (dulu dikenali sebagai hotel fatimah, tp chinese ambik alih) in the heart of town city (sgt strategik tempat itu.. dekat bus stop, taxi stand.. ).. saya tido sebilik dgn ogy (bestfren mizah, adik nisah). Lepas parking barang.. ikut maksu hanisah.. (kena panggil kak jem) n kawan dia kak ham berjalan2. destinasi pertama.. mall blakang hotel. isi perot yg lapo.. laksa sarawak jadi sasaran.. pastu kitorang cari parkson... jalan punya jalan.. sesat sampail jumpa kedai heritage. Kak Jem dan kak Ham memborong.. akibatnya.. balik tuh tokei kedai tuh hanto kitorang balik.. best kan!! ;)

Malamnya makan kat restoran mlayu .. 5 min walking.. pegi reramai.. memula ingat malas nak makan.. since tak tau nak wat per.. so join diorng skali.. order laksa sarawak lg.. tp x sedap...huhuhu..

ari ke2 aku sambung sok.. x larat nak type.. aku tgh carik alat utk transfer gambo2 kat miri nie.. hopefully adik aku x rembat... sob sob sob..


No comments:

Post a Comment